Wednesday, August 5, 2009

jamuan makan2 malaysia

ok. sambungan cerita yg seterusnya...seperti apa yg telah aku umumkan pada post sebelum ni dan sebelum2nya...cerita untuk 4 post sebelum ni bersambung2...so..rajin2 bace la semua..hoho...xde koje.

erm..ok.utk post kali ni nak citer pasal jamuan mkn2 hari tu anjuran solah dan bro sohiful. saje2 kumpul mkn2 ngan org malaysia. sekali sekala jumpe sembang hal2 isu2 semasa..hehehe...

ramai gak yg dtg hari tu. bro budin kita pon sempat meluangkan masa dtg gak majlis jamuan tu..hihihi..mknan jgn citer la..semua sedap2..terima kasih semua...terima kasih kepada penganjur..hehehe

buat di kaikan dekat imajuku dekat ngan tempat bangunan slah duduk. best gak. ada dewan..lain2 kali klo ade pape majlis perhimpuna leh pakai bilik tu. x besar sgt x kecik sgt...hehehe...












semasa mkn aku sibuk mkn, so xde la gambar mknan ke...ape gambar majlis yg aku tangakp...hehehe...yg sempat aku tangkap satu jer..huhu..gambar abg sheikh tgh mkn...hihihi..

muka baby SN kita yg comel..hehehe...macam tau2 jer aku tangkap gambar...

one more shot!....erm..majlis tu, dimukakan dengan solat zohor secara berjemaah. lepas selesai sembhyg, doa semua, susun2 meja...masing2 pon self service la...mkn sendiri.

biler adik2 kecik kita ni jumpe member lebih kurang sebaya..ape lagi..enjoy la..maaain memanjang..macam aku dulu..hahaha..aku dulu lagi teruk kot..klo dapat main, mkn pon x..pastu main bersungguh lak tu..sampai berpeluh2. terutama time raye biler jumpe sepupu2...baju raye ke ape ke...abih berpeluh2 basah, kotor lak tu..hohoho..

hehe..cerita zaman kanak2 lak...huhu...mmg best. gambar2 portrait aku bese2 jer..xde lens 50mm macam paan lagi...hohoho...

gambar kat atas ni aku candid...pastu nampak cam menarik...sebab boleh buat macam satu cerita..Is dipulaukan dari kumpulan....hehehe...(sebenarnya x..aku pon x tau ape diaorg buat tu)

kid portrait lagi....sorry ekh abg2 kakak2 semua, tumpang tangkap gambar anak..hehehe..semua comei2..

aku byk sembg ngan budin la..lame x jumpe..macam2 tajuk keluar...die cerita pasal die g jenjalan aritu ngna budak lab die dekat kagoshima.

budin cerita, die pergi menyelam kat laut kagishima tu..macam menarik jer...aku ingat cuti kali ni aku nak jenjalan satu kyushu ngan ijat...tengah2 plan..hehehe..sebelum puasa.

menarik gak. naik kete..pusing kyushu..xyah jauh2...hoho..jauh gak sebenarnye..hihhi..

tgkla macam mane...x kompem lagi...dapat menyelam best gak..hoho...

erm....aku pon citer sikit2..bawah gambar..xtau nak citer aper dah...gambar byk..hahaha...just enjoy tgk gambar je la...hihihi..

ha, selesai jer mkn2, bapak2 ngan mak2 budak, sembang..macma aku cerita awal2 tadi la...bincang2 isu semasa..update..hihihi..

apa2pon, majlis macam ni, best gak..sekali sekala dapat kumpul sama2...aku ok la time majlis hari tu..paper xm aku dah abih...ada budak yg x abih lagi xm time tu...pape pon good luck la kepada yg lain2!!!!

alhamdulillah...rezki...

erm....klo x salah aku..post yg ni pon berlaku pada bulan 7...last hari bulan 7...esoknya 1 bulan lapan...sebab aku ingat lagi..keesokkan harinya ada hanabi dekat oohorikoen...hihi..

so, mungkin anda semua dapat agak post aku yg akan dtg adalah tentang apa! hihihi..ya!!! hanabi!!! bunga api!!! dekat oohorikoen...first time aku g tgk hanabi kat jepun...ops...tercerita lak...nanti aku cerita panjng2 lagi kat post akan datang..hehehe..EH SILAP!!! post ni dah bulan 8. hohoho..lepas abih mkn, ptg tu g hanabi..hihihi...baru ingat..kali ni kompem. x salah...hari yg sama...ok....nantikan post HANABI!!!!


"muafakat membawa berkat"

2 comments:

yatie chomeyl said...

ala tomeynyer gmbr baby SN tu *kui3x puji anak sendiri*...nanti send kat ym ye...tenkiu :)

DyMi said...

bole2..hihi