Tuesday, August 4, 2009

berbasikal dengan papa

jeng2...ni post aku yg ke3 pada bulan ogos ni dalam masa satu hari..hehe..dan yg bestnyer, post2 ni semuanye benda2 yg berlaku pada bulan 7..hahaha...

so kepada sesiapa yg baru jer melawat blog aku, tgk2 la post aku sebelum ni..cite2 die bersambung sikit2..hoho..(sambung ker!???)

ok. pada hari yg sama, iaitu hari perlawanan bola hari tu, balik jer dari kahihama (tempat lawan bola), aku lalu tepi fukuoka tower. tgk cam menarik jer lamp die time tu. so aku ingat nak g malamnye naik beskal..sajer2 jalan tangkap gambar. pastu papa pulak die nak join sama..so, aku pon g la berbasikal dari takata ke fukuoka tower dan jalan kaki dari tower ke yahoo dome fukuoka....

serius~penat...hahahaha....

berbasikal jer dah 1 jam lebih sikit kot. ikut jalan laut...erm..sebelum2 ni ade jer kau berbasikal sampai fukuoka tower..waktu tu sorang2 jer....kli di papa ada. lupe plak post yg mne satu....rajin2 cek la....







ni dekat dengan marinoa city....byk gak menda2 yg happening berlaku ime ni...hahaha...ada pak guard dtg la...nasib baik x kaco kitaorg...pastu waktu tangkap gamba ada lak ketam...mula aku x tau apa menda...tgk gerak2..besar gak...suluh ngan lampu beskal baru nampak ketam...nasib baik x sampai masuk seluar ke...hahaha..cuak gak.

gambar atas ni, sebelum aku balik aku tgk kat komputer, aku xtau pon ada bangau kat depan tu...hahaha..nak ceritakan kepada anda semua, betapa gelapnya keadaan waktu tu..fuh...nak tangkap, nak focus pon serius susah giler...satu gelap, satu lagi, kapal tu bukannyer stay betul, die terumbang ambing...mmg susah nak dapat sharp..huh..

ha! kepada sesiapa yg lom sampai fukuoka, ni adalah hotel JAL fukuoka(JAL=japan airlines). cantik gak hotel ni. bentuk die mmg menarik..mengadap laut...design die mmg mantap..aku x tau camner nak citer melalui perkataan..kne dtg tgk sendiri..hahaha...boleh jer aku tangkap gamba..tapi, takkan sebab satu hotel ni aku nk tangkap gambar 360 darjah semua sudut kot..hoho...

kepada yg mengikuti blog aku, sebelum ni ada gak gamba fukuoka tower ni. ni ada lagik sekali. kli ni off center. tukar mood skit. lama gak x naik beskal..sekali sekala naik, pastu kayuh sampai berjam2...mmg advanture la...hahaha...kitaorg balik dlm kul 3 pagi..YUP 3PAGI..hahaha...siap terserempak ngan org mabuk tepi jalan lagi. esoknyer lak dah la ada BBQ kaat umah oozakisan..hehehe...so, post aku selepas ni adalah tentang BBQ di rumah oozakisan..nantikan ni alamat laman web yg sama, pada masa yg belum pasti.....(sebab dah ngantuk...x tau leh sambung ke x...hahaha)



"pernah berbasikal dari takata ke kaikan kashihama---3~4 jam berkayuh"

No comments: