Sunday, July 5, 2009

double strike!!

erm..nak cite dari mne ekh...sebenarnye maleh gak nak menulis blog ni...tapi nak rehat otak jap dari menulis repot...hoho..ok, seperti yg aku cite sebelum ni, masuk sekolah skrag naik kete kena bayar 300yen...bukan sekali masuk, tiap2 kali masul 300yen. maksudnye, klo kita masuk, pastu kuar jap, balik umah, ptg kita datang nak masuk balik kne bayar 300yen lagi...gilee laaa..ngan student pon berkira. so, hari jumaat lepas, sebab aku kne anta report, aku kne g gak ito. aku pon g la ngan papa ngan gandi. sembhyg jumaat sekali dekat ito hari tu...dan seperti biasa, mkn nabichan...erm...tiap2 kali asyik menu sama jer aku mkn lama2 muak la rase. pasni nak tuka menu la plak..ptg tu..budak2 ni ajak main bola..tapi x dapat main sebab ujan. semlmnye, papa dah pesan kat aku ajak main bowling..ntah kenapa kat jepun ni aku maleh nak main bowling...mungkin sebab mahal, xde bola ngan kasut sendiri, jadik main pon x kosisten..macam membazir jer main....
klo main utk suke2...sekali sekala bole la...lagi pon aku tercetus idea nak tangkap gambar motion bola bowling bila berlanggar dgn pin...cam menarik jer..ni jer hasil2 yg berjaya aku tangkap...kecik gak la gambar ni dari gambar asal...sebab aku crop. lens 55-200mm aku x sampai utk tangkap betul2 kat gerbang pin tu...huhu..










byk gak la benda menarik yg berlaku waktu main..hahaha.. ada org sebelah tu ermm, macam bukan main bowling jer..bola dia lambung sampai nyaris nak masuk lane aku pun ade...bowling lerek bese2 dah la, x yah lambung2...hahaha...yg dok jatuh tergolek pon ada.. macam2 org ada. main hari tu 5 game sorang satu..kene la dalam 1700. termasuk sewa kasut... xpela sekali sekala.










ou, lupe lak nak cite pasal score...papa la menang byk kali..tapi game ke5 aku telah mengatasi papa...hohoho... double strike aku di saat2 akhir telah memusnahkan impian papa untuk menggondol juara keseluruhan...hehehe... aku pon main agak hampeh bile sore cume, 98, 136, 100, 132, 155. papa lak 135, 229, 159, 174, 148.yg lain2 tu aku x tuleh ekh.. hahaha.. cuaca yg agak panas ni, membuatkan aku byk menda xde mood nak buat.. kepada yg jenis panas baran tu, byk2 ambil air sembhg selalu.. cuaca panas macam ni, mmg menguji mental & fizikal...hoho..


'micro on da way'

1 comment:

azriel mustafa said...

aq pon ader gak wat strike tp xleh lawn syammm mgan papa.