Tuesday, May 22, 2012

HIROSE ANNUAL DINNER 2012






19.05.2012
Hirose Electric Malaysia Annual Dinner. Dah lama aku x update blog dan tetibe je aku upload gambar dinner ni tanpa bg salam..muhahaha..dah berhabuk kamera aku..sekali sekal nak cuci2 hembus2 angin gak kat lensa kamera aku tu..kalau tak, mmg rugi. org punya berebut nak lens aku, aku buat macam xpakai jer..huh

xpe, berbalik kepada dinner. Ini adalah dinner ke2 yg aku attend utk company hirose ni. kali pertama join x kenal sape2 pon. so, nak kata best pon x terdaya. tapi kali ni, bg aku lebih baik dari yg lepas. cuma, dari segi tolak tambah darab bahagi, macam x best gak..hahaha..

di samping tu kay sini gak aku nak ucapkan ribuan terima kasih pada seeeemua peminat2 setia yg mengundi aku untuk king of the night..hahaha....seumur hidup x pernah pon rase join dinner camni..haha..ntah ada la atau tak tahun depan..hehehe

anyway, pada rakan2, yg mne xde gambar kat sini tu sorry la. gambar aku x cantik mne pon. aku nak tangkap pon segan. penat2 korang tacap muke ensem2 lawa2, kene lak ngan kamera aku yg x seberape nih, rosak lak image..huhu....korang semua BEST! terima kasih.





3 comments:

cade minuk said...

makasi bg Mim, ada jugak gambar ade.. Keren2 hehe

aneepz said...

fuuuiyo~ sassuga syamim~ mote2 dane sampai jadi king of night~ ikikik

zinnirah said...

Uiks...gmbo king of the kong night 1je ke....huhu...bru tau ada pblish gmbo dnner...xupdate ke dnner thun 2012..haha