Monday, December 20, 2010

2010


Pejam celik pejam celik sekejap jer masa berlalu. Sudah nak abes tahun 2010. Erm, agak terlalu awal gak la aku post ni. Ingat nak tunggu betul2 ujung tahun 2010. sebab byk lagi gambar 2010 yg aku x upload lagi. byk giler beb. Lagipon, ujung tahun ni ada la photoshot2 plan yg aku planing. Ingatkan nak post gambar kat atas ni sebagai penutup. Tapi agak mustahil. hehe..

Mengenang kembali tahun 2010 banyak betul peristiwa yg berlaku, pengalaman yg ditimba, ilmu yg dipelajari, keseronokan, kesedihan. Harap semunya menjadi pengajaran. Mengadap tahun 2011, satu perubahan drastik dalam hidup aku. Semua tidak seperti biasa. Kebanyakannya yg baru. Aku berharap aku dapat menempuhnya dengan cemerlang. Planing mmg byk. Impian macam2. Tapi tidak semuanya senang.

1 comment:

syuhada said...

tahun 2010 paling best sbb 1st time dapat g fukuoka..sangat seronok bila diingat balik~~~^__^