Thursday, October 15, 2009

Tega dan Shebang part2

barulah selesai beberapa benda semenjak dari perjalanan aku satu pulau kyushu pada bulan yg lepas.

blog pon diupdate lambat daripada tarikh yg sebenar peristiwa berlaku. ni baru la lapang sikit dan aku pon nak abeskan post part 2 tega dan shebang ni..hehehe..last post tentang 2 kucing ni, sebab dah xde dah gambar spare 2 ekor ni kat hard disk aku..huh

cerita yg ingin dikongsi~ erm, baru2 ni aku ade buat presentation pasal ipoh. papa teman aku g kat akasama. mula2 katanya 10 orang akan dtg. pada hari berkenaan hanya 2 je yg dtg. tapi tak termasuk shimasan dan kanekosan. kira 4 org la. campur aku dan papa org dalam bilik tu 6 org.

aku pakai power point dulu2 yg aku prepare utk budak2 jepun yg nak dtg ipoh. tambah lak ngan power point aku dapat dari MBI tentang bandar ipoh. dok bilik tu, sebab sikit org bukan presentation, dah jadi macam perbincangan dalam kumpulan. abes semua, dapat la aku upah 2000 yen jer. sebab 2 kepala. klo 10 kepala datang dapatlah 1manyen...xpe xde rezeki. yg penting ikhlas...hehehe....

sekarang jalan kat daigaku tu byk kali aku terserempak ngan polis. kete toyota crown putih!..hati2 kepada sesiapa yg lalu jalan ke daigaku tu. setakat ni aku terserempak biler die tahan motor jer. jalan kat situ mmg aku bawak slow jer...xde kejo ape pon, sebab mmg klo pagi g sekolah, gerak awal sikit. tu je kot update terkini....ya TERKINI...x tangguh2 dah...hehehe

shebang tengah x waras....klo die waras xdenye die nak beraksi comel camni

ensem x aku...hehehe

wahai cermin di lantai, sapekah kucing comel di rumah ni.....TEGA~....bukan shebang..hehehe

tidur pura2...hahaha

masih lagi dalam keadaan tidak kewarasan...hahaha

focus di idung~

focus di mata....

tukang paip berhati mulia...hahaha

tega bye2 kat aku waktu aku nak fly jepun balik...die xnak aku nampak die nangis...hehehe

tgk shebang, gaya sombongnyer....cis!

menyibuk di bawah tangga

masih menyibuk di bawah tangga

portrait TEGA!!!

apo intai2...ado utang!!!...ahahhaah






'xde sape boleh mengubah kamu melainkan kamu sendiri'

5 comments:

Uena said...

wahhh~ siyes!! u mcm ade grudge je kt shebang neh. ahahaha~
ape2 pon sgt2, cumel time tega said buhbye~ hehe ^^
p/s; sgt2 teringin mau seekor. wuu~ tp, skan kene simpan hasrat tu dlm hati je la.. :(

DyMi said...

terima kasih...hehehe
shebang tu yg x peramah..hehe
nape x bela kucing?

Uena said...

aa~ bela kucing? hurm2, tu kene pk 2 3 kali dulu. kene ade umah sniri.. then, rasenye bru bley bela..

coz' adik n ayah i sensitif sket ngan bulu kucing... huhuhu~

DyMi said...

ooo....

花生豆花Star said...
This comment has been removed by a blog administrator.