Sunday, June 7, 2009

Shafiq Nazhan

Si kecil penyayang yang jauh dari yang di keji.

baru2 ni aku pergi ke rumah solah dan keluarga. umi solah pon ader berkunjung ke bumi fukuoka ni untuk melihat cucunyer..hihi..

semoga saudara solah dan isteri dapat memikul amanah Allah ini dengan sebaiknyer...fuh, semacam jer ayat aku ni.

terpikir2 lak aku camner la turn aku nanti..huhu..bukan senang nak memikul tanggungjawab ni. aku dulu jadik ketua kelas pon dah ponin kepala, inikan pulak nak jadik suami dan lebih besar lagi jadik ayah suatu hari nanti. (jauh gak aku pikir walaupun awek pon xde lagi...hahahaha).

Amir datang membantu isi2 borang baby. byk gak hal2 nak urus pasal baby ni. nak daftar ke situ daftar ke sini, urus pasport dll.

aku dan paan setakat bantu tangkap gambar baby jer la...hahaha..walaupun tidak diminta pun utk tangkap, kami tetap gak menangkap...hahaha...tumpang letak gamba baby ekh...hihihi...

hasan pon turut join...hahaha

"Setelah kamu berusaha, bertawakal dan berserahlah kepadaNya"

4 comments:

yatie chomeyl said...

wah gmbr nazhan dh masuk..hik3x...tomey2x gmbr2 tu..tenkiu le sudi dtg melawat nazhan dgn amikkan gmbr nazhan :)

DyMi said...

tenkiu gak utk akak dan family...tahniah ekh dapat baby!!

mazni_azis said...

tumpang tgk gambar shafiq kat sini..

DyMi said...

sile2~